6 ساعت سرگردانی مسافران شیراز کیش

مسافران پرواز 3376 ایران ایر که قرار بود ساعت 9:15 صبح دوشنبه از فرودگاه شیراز به کیش پرواز کنند، با وجود گذشت بیش از 6 ساعت از پرواز، همچنان در فرودگاه مبدا مسدود هستند.

پورموحد یکی از مسافران این پرواز ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی این ایرلاین گفت: هیچ یک از کارکنان این شرکت حتی از حضور در بین مسافران و عذرخواهی بابت تاخیر چند ساعته و سپس لغو پرواز خودداری کردند.

وی افزود: در حالی که این شرکت دلیل لغو پرواز فرودگاه کیش را شرایط نامساعد جوی اعلام کرده بود، سایر شرکت های هواپیمایی از فرودگاه شیراز به کیش پرواز داشتند و تنها این ایرلاین از انتقال مسافران خود خودداری کرد.

وی ادامه داد: مسافرانی که اکثراً خانواده ها و کودکان خردسال هستند چندین ساعت است که در فرودگاه شیراز پرسه می زنند بدون اینکه پاسخ روشنی بدهند و مشخص نیست چه کسی باید هزینه رزرو هتل چند میلیونی مسافران جزیره کیش را بپردازد. مقصد بدون دلیل قانع کننده.

وی افزود: به آسیب های مالی وارد شده به مسافران باید آسیب های روحی و روانی را نیز اضافه کرد که با بی تفاوتی کارکنان شرکت هواپیمایی تشدید شد.

یکی دیگر از مسافران پرواز که خود را برزگر معرفی کرد، گفت: تاخیر و مشکل در پرواز در هر جای دنیا ممکن است اتفاق بیفتد، اما بعید است کارکنان هیچ شرکت هواپیمایی به جای عذرخواهی و توضیح از مسافر پنهان شوند.

وی گفت: شرکت هواپیمایی باید خسارات مالی و روانی مسافرانی که چندین ساعت در فرودگاه شیراز سرگردان هستند را جبران کند و پاسخگو باشد.

  تصادف وحشتناک در اتوبان همت; 7 نفر مجروح شدند

دیدگاهتان را بنویسید