100 برند برتر جهان در سال 2021

به نظر می رسد گزارش برندهای جهانی 2021 اینتربرند نشان می دهد که پویایی بازار تقریباً به حالت عادی بازگشته است.

بر خلاف سال گذشته، اکثر برندگان رشد کرده اند. ارزش کل 100 برند برتر جهان از 2326491 میلیون دلار در سال 2020 به 2667524 میلیون دلار در سال 2021 افزایش یافته است که افزایش 15 درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که در سال 2020 میانگین رشد ارزش برندگان 1.3 درصد بوده است. به نظر می رسد بازگشت کامل به شرایط عادی نیز امکان پذیر است به شرطی که در شرایط عادی مشکلی پیش نیاید.

با ارزش ترین برندهایی که بیشترین رشد را داشته اند در بخش فناوری هستند. رویدادهای دیجیتال که یک عامل رشد قوی در این بخش بوده اند، هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهند. عملکرد فناوری ها در این رتبه بندی نشان دهنده این است: سه برند اول اپل، آمازون و مایکروسافت 62.3 درصد از ارزش کل 10 برند اول را نشان می دهند.

جایگاه 10 برند برتر در سال های 2020 و 2021 تغییری نکرده است، اما BMW که سال گذشته در رتبه یازدهم قرار داشت، امسال جای خود را به نایک داد و دوازدهم است.

100 برند برتر دنیا

  اولین تصویر از توپ جام جهانی 2022 قطر

دیدگاهتان را بنویسید