10 تمرینی که می توانید در خانه انجام دهید

ورزش یکی از نیازهای بدن است و در صورت عدم ورزش بدن شما پس از مدتی فرسوده می شود و نمی توانید فعالیت های روزانه را طبق روال معمول انجام دهید. اگر می خواهید بدنی سالم داشته باشید باید با بدن خود به خوبی رفتار کنید که این یکی از پیش نیازهای ورزش است.

این روزها کسانی که می خواهند تمرین کنند با مشکلاتی مواجه می شوند که میل آنها را سرکوب می کند و از تمرین پشیمان می شوند.

شاید بسیاری از ما به اشتباه فکر کرده باشیم که ورزش مانند بیرون رفتن و باشگاه رفتن است. علاوه بر این، با این قیمت های گران و بالا، چه کسی می تواند برای باشگاه پول پس انداز کند؟ از طرفی با وجود خستگی و مشغله زیاد، رفتن به باشگاه سخت است و عده کمی توانایی خرید آن را دارند.

جالب است بدانید ورزش اصلاً معادل باشگاه رفتن نیست. آره! رفتن به باشگاه می تواند عالی باشد و توصیه می شود که در مورد این ورزش جدی باشید. اما اگر نمی خواهید به باشگاه بروید، ورزش را به طور کلی کنار نگذارید. شما همچنین می توانید در خانه ورزش کنید!

در این مقاله سعی کرده ایم ورزش هایی را که می توانید در خانه انجام دهید را به شما معرفی کنیم سلامت در سبک زندگی ببرش خونه.

1. یوگا

یکی از ورزش هایی که می توان در خانه انجام داد و نیازی به تجهیزات و امکانات ندارد، یوگا است. فقط باید؛

  • یک تشک یوگا خوب تهیه کنید تا پوست شما آسیب نبیند،
  • لباس راحت بپوش،
  • یک مکان آرام انتخاب کنید
  • در صورت لزوم، موسیقی دلخواه و آرامش بخش خود را پخش کنید و یوگا انجام دهید.

مهم نیست که قبلاً تمرین کرده اید یا چقدر می توانید تمرین کنید. یوگا یکی از ورزش هایی است که از مبتدی تا پیشرفته می توان آن را به خوبی انجام داد. پس اصلا نترسید و استرس نداشته باشید. از بین ویدئوهای مختلف موجود در اینترنت، سبک مورد علاقه خود را برای یوگا انتخاب کنید و با جستجوی این مدل یوگا و تماشای فیلم های آموزشی، تمرین را انجام دهید.

در صورت تمایل می توانید با ثبت نام در کلاس های آنلاین یوگا این کار را انجام دهید.

2. رقصید

بله دقیقا! رقصیدن یکی از بهترین ورزش هایی است که نیاز به تمرین زیادی ندارد و می توانید با انجام حرکاتی که دوست دارید و احساس راحتی می کنید کالری زیادی بسوزانید و عضلات خود را تقویت کنید. این بسیار خوشایند و مفید است.

تصور کنید با موسیقی مورد علاقه خود می رقصید و با آن احساس شادابی می کنید. از طرفی نیازی نیست پول خرج کنید و مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید و به باشگاه بروید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که در خانه برقصید و کمی تکان بخورید!

3. پیاده روی

بیرون رفتن از خانه برای پیاده روی اشتباه است. خانه شما هر چقدر هم که کوچک باشد جای پیاده روی دارد. بنابراین می توانید در این فضا با حرکات رفت و برگشتی سریع یا آهسته راه بروید. مهم این است که یک جا ننشینید و دائما انرژی را کاهش ندهید.

از سوی دیگر، اگر تردمیل در خانه دارید، می توانید در یک زمان مناسب به اندازه دلخواه در هر شیبی راه بروید.

4. دویدن

وجود تردمیل در خانه به شما این امکان را می دهد که با اندازه گیری زمان و در نظر گرفتن شیب بدوید. دویدن یکی از بهترین ورزش ها و تمریناتی است که می توانید انجام دهید و اگر با کفش مناسب و در زمان مناسب انجام شود، یک تمرین ساده می تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد.

با دویدن علاوه بر چربی سوزی و کالری سوزی، می توانید عضلات خود را تقویت کرده و با یک رژیم غذایی مناسب بسیاری از بیماری های مهم را تجربه کنید.

5. پیلاتس

پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و فشار شدید عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و فشار شدید عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. پدر

برای انجام پیلاتس می توانید از دریای تمرینات آنلاین موجود در فضای مجازی استفاده کنید و با یافتن فیلم های مناسب برای تمرین و انجام پیلاتس از اوقات خود در خانه لذت ببرید. همچنین می توانید با کمک یک مربی خصوصی به صورت آنلاین یا در خانه آموزش آنلاین دهید.

6. پلانک

پلانک یکی از ورزش هایی است که برای عضلات شکم و کمر بسیار عالی است و استقامت شما را افزایش می دهد. برای انجام این تمرین کافی است آرنج (مچ پا) را کاملا روی زمین و بقیه بدن را در یک خط مستقیم به موازات زمین زیر پای خود قرار دهید و سپس نوک پای خود را روی زمین قرار دهید.

تا جایی که می توانید آن را نگه دارید و اگر خسته شدید، از تخته خارج شوید، استراحت کنید و دوباره شروع کنید. این ورزش می تواند عالی باشد و کمردرد را کاهش دهد.

7. بوکس

تنها چیزی که برای کیک بوکسینگ و بوکس نیاز دارید دو دستکش و یک کیسه بوکس است. جالب است بدانید که تمرین کیک بوکسینگ نیز می تواند به تخلیه خشم شما کمک کند. از طرفی این ورزش انرژی زیادی می گیرد و می تواند در سوزاندن چربی و کالری موثر باشد. همچنین در تقویت عضلات موثر است. مراقب باشید که تمرینات اولیه برای انجام این تمرین را انجام دهید تا دستتان آسیب نبیند.

دوچرخه

8. دوچرخه

داشتن دوچرخه ثابت در خانه می تواند انتخاب خوبی باشد. اگر زمان یا تمایلی برای بیرون رفتن ندارید، می توانید در خانه دوچرخه ثابت کنید، ساعت ها دوچرخه سواری کنید در حالی که عضلات خود را می سوزانید و چربی می سوزانید.

9. بارفیکس

یک نوار افقی ساده در چارچوب در می تواند ابزاری عالی برای تمرینات صبحگاهی (یا هر زمان دیگری) باشد. شاید در روزهای اول نتوانید بیش از یک یا دو بارفکس انجام دهید، اما با تمرین و پشتکار می توانید تعداد بارفکس ها را به تعداد قابل قبولی برسانید.

10. حلقه

یک حلقه شکم بخرید و ورزش کنید و آن را در خانه نگه دارید. زنگ زدن می تواند برای آب کردن چربی های شکم عالی باشد. داشتن طناب می تواند برای ورزش های روزمره نیز عالی باشد.

با معرفی همه این تمرینات، هیچ بهانه ای برای تمرین نکردن وجود ندارد. سعی کنید مراقب سلامتی خود باشید و ورزش را جدی بگیرید.

  جدول/ کدام استان ها بیشترین و کمترین بودجه را دریافت می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید