شرکت مدیریت خودرو در مراسمی رسمی که با حضور مدیران ارشد و نمایندگان شرکت در هتل اسپیناس برگزار شد، برند جدید FOWNIX را به عنوان محصول لوکس خود معرفی کرد.
این برند برای جایگزینی برند چری در ایران طراحی شده و محصولات لوکس این خودروساز چینی با برند FOWNIX به فروش می رسد. البته برند ام وی ام به کار خود ادامه می دهد و محصولات میان رده چری همچنان با این برند به فروش می رسد.
برند فونیکس در مرحله اول با معرفی تیگو 8 پرو به عنوان پرچمدار مدیران خودروهای لوکس وارد بازار می شود و در مراحل بعدی با این برند وارد تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو می شود. همچنین سطح فروش و خدمات پس از فروش خودروهای FOWNIX نسبت به سایر محصولات ام وی ام در جایگاه بالاتری قرار دارد و برای محصولات این برند مدت گارانتی طولانی تری در نظر گرفته شده است.
جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در ابتدای مراسم معرفی برند FOWNIX با بیان اینکه مشتریان ایرانی به دلیل محدودیت های موجود از حضور خودروهای مدرن با تکنولوژی پیشرفته محروم هستند، گفت: به همین دلیل شرکت مدیران خودرو تلاش کرد تا خودروهای جدید را روانه بازار کند. خودرو برای تامین بازار ایران با تکنولوژی های روز دنیا تا این خلاء موجود از حضور برندهای برتر پر شود.
به گفته صدرائی، لوگوی فونیکس آغاز مرحله جدیدی از خدمات خودرویی در ایران خواهد بود، زیرا این برند جدید برای افرادی است که می خواهند موفق شوند و با چالش های اقتصادی روبرو شوند. وی ادامه داد: فونیکس با سه مولفه لوکس، فناوری های جدید و خدمات متفاوت و متفاوت، سطح ذائقه خریداران خودرو را برای آشنایی با معنا و مفهوم جدیدی از کیفیت بالا می برد.
در این مراسم 3 محصول جدید شرکت مدران خودرو شامل تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو که برای عرضه با لوگوی جدید فونیکس طراحی شده و مشخصات فنی آنها تشریح شد به نمایش گذاشته شد.