همایش فصلی مدیران بیمه روز با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و شعب سراسر کشور با موضوع «منحنی دوم; رویکردها و انتظارات” در سایت مجموعه ایثار کردان برگزار شد.
بر اساس گزارش ها زمان اخبار به نقل از روابط عمومی؛ محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی، با اشاره به توقف ایجاد شده در همایش ها در اثر همه گیری تاج و تخت، هدف از برگزاری این همایش را تاکید بر انسجام سازمانی، ارتقای دانش و انتقال تجربه عنوان کرد و گفت: بیمه دی با تلاش و کوشش ساخته شد. از همه همکاران امیدوارم این همایش نقطه عطفی در موفقیت بیمه دی باشد. بیمه دی الگویی موفق در صنعت بیمه کشور است و امیدوارم با دانش و تلاش تمامی اعضای شرکت این موفقیت ها ادامه داشته باشد و موفقیت های جدیدی برای شرکت به دست آید.
وی در خصوص عنوان همایش به معنای منحنی دوم گفت: منحنی دوم در واقع تغییر استراتژی و سبک است. دستور جلسه.
وی بیان کرد: قرارداد بیمه تکمیلی درمان بنیاد شهید به راحتی می تواند با تعرفه های غیرفنی یا عملکرد نادرست و نامناسب برای این شرکت مشکلاتی ایجاد کند اما امروز شاهد چهار سال تکیه بر دانش و فرآیند محوری علاوه بر جلب رضایت بیمه شدگان هستیم. بیمه شده، ما عملیات بیمه صحیح را نشان داده ایم.
وی افزود: در آینده کسبوکارهای راهحلمحور موفقی وجود خواهد داشت و ما به اجرای منحنی دوم ادامه میدهیم و چشمانداز شرکت را مطابق با شرایط برای تضمین بقای شرکت تدوین میکنیم.
منحنی دوم بازاریابی هوشمند است که بر مدیریت ریسک آینده و توجه ویژه به مشتری متمرکز است. وی گفت: معتقدم بیمه دی با رعایت این اصول می تواند در آینده در عرصه رقابت بازار موفق باشد.
این همایش با نشست های علمی و تخصصی با حضور اساتید دانشگاه در منحنی دوم و همچنین کارگروه های تبادل دانش همراه بود و مدیران شرکت بیمه دی به بحث، بررسی و بهبود فرآیندها پرداختند.