مراسم افتتاحیه “تیک آبی” صبا ویژن

مراسم افتتاحیه «تیک آبی» و بازطراحی لوگو و سایت صبا ویژن صبح امروز ۱۴ مردادماه با حضور خبرنگاران حوزه فناوری و مدیران ارشد این هلدینگ برگزار شد.

مراسم افتتاحیه

من گزارش میدم زمان خبریپس از نمایش ویدیویی کوتاه، لوگو و سایت به روز شده صبا ویژن معرفی شد و سپس مخاطبان با پلتفرم تحلیلی اینستاگرام به نام تیک آبی آشنا شدند.

محمد ولی پور قائم مقام مدیرعامل و مدیر بازرگانی صبایعه در این نشست گفت: صباویژن یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال هلدینگ صبایده است که حدود 16 سال سابقه کار دارد. تمرکز Sabavision از ابتدا بر روی محصولات داخلی از جمله Mehenblog و Club بوده است. در آن زمان فقط تبلیغات بنری وجود داشت. در سال 1989 با ظهور دوربین ها وارد دنیای تبلیغات ویدیویی شدیم. با وجود دوربین ها، تمرکز ما بر روی بازاریابی ویدئویی بوده و در حال حاضر پیشرو در تبلیغات ویدئویی در کشور هستیم.

به گفته ولی پور، زمانی که صباویژن روی بازاریابی ویدئویی کار می کرد با مشکل کمبود محتوای تبلیغاتی ویدئویی مواجه شد. به همین دلیل در آن زمان آژانس تبلیغاتی صباویژن اصلاح شد و در قالب های مختلف از جمله ایده پردازی، مشاوره و … به مشتریان خدمات رسانی می کرد.

مدیر بازرگانی صبایده ادامه داد: پس از آن ظهور شبکه های اجتماعی جدید مانند اینستاگرام و تلگرام برای ما سودی به همراه داشت و فعالیت های ما گسترش یافت. این زمانی بود که Sabavision وارد عرصه تبلیغات اجتماعی شد و اکنون به تیک آبی رسیده ایم.

ولی پور تصریح کرد: صباویژن در گذشته بر حوزه B2B تمرکز داشت و اکنون در حوزه B2C تبلیغات را هدف قرار داده است.

  طعنه و کنایه به وبلاگ نویسان از زبان «دیرین دیرین»!

کشف کنه آبی

حمیدرضا سلیمانی، مدیر بازاریابی سباویژن، پلتفرم بلو تیک را معرفی کرد و در مورد این ابزار جدید توضیح داد: طراحی و توسعه تیک بلو بیش از یک سال و نیم به طول انجامید. تیک آبی در 3 قسمت کار می کند. بخش اول تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به صفحه کاربری مشتری است. بخش دوم در مورد تجزیه و تحلیل صفحه فرود یا رقبا است و قسمت سوم لیستی از 3500 صفحه از تبلیغ کنندگان را ارائه می دهد.

پلتفرم تیک آبی فالوورهای ارواح را با 4 الگوریتم شناسایی می کند.

• نام کاربری عجیب و غیرمعمول
• صفحه ای بدون عکس نمایه
• صفحه بدون پست
• صفحه بدون تعامل با صفحه مشتری

سلیمانی معتقد است حذف فالوور ارواح باعث افزایش تعامل صفحه می شود و یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت هایی است که بلو تیک به مشتریان ارائه می دهد. در میان سایر ویژگی‌های تیک آبی، ممکن است امکانات مختلف قرعه‌کشی، از جمله قرعه‌کشی در هر صفحه، را در یک پست خاص بر اساس نظرات یا لایک‌ها فهرست کنیم.

به گفته سلیمانی، بلو تیک برای جذب فالوورهای رقبا و نمایش تبلیغات به آنها، فالوورهای رقبا را ارزیابی می کند و اطلاعات دقیقی از فالوورهای رقبا بر اساس ارزش آنها برای کسب و کار شما ارائه می دهد.
همچنین امکان تبلیغات هدفمند، تبلیغات رقبا و اطلاعاتی که آگهی در چه صفحاتی منتشر شده است را نشان می دهد.

فهرست بهینه‌سازی‌شده نیز ویژگی‌ای است که با رفتار دنبال‌کنندگان رقیب مطابقت دارد، مانند اینکه کدام فالوورها بازدیدهای ویدیویی بیشتری دارند یا کدام یک تعامل داستانی بیشتری دارند.

  چرا بعد از تمرین می لرزیم؟

سلیمانی توضیح داد که در قسمت بازخورد آگهی نیز به کاربر نشان می دهیم که چند کاربر جدید از یک تبلیغ به شما اضافه شده است و لیست فالوورها نیز قابل مشاهده است. ضمناً هزینه استفاده از این پلتفرم 25 میلیون تومان است.

در نهایت جلسه پرسش و پاسخ با مدیران بازرگانی و بازاریابی صبا ویژن برگزار شد و به سوالات خبرنگاران در مورد صبا ویژن و بلو تیک پاسخ داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید