قوانین جدید برای تبلیغات خودرو

معاون وزیر صمت در نامه ای به روسای مرکز اصناف و کسبه و اتحادیه سراسری کسب و کارهای مجازی دستورالعمل ساماندهی تبلیغات الکترونیکی خودروها را ابلاغ کرد.

معاون وزیر صمت در نامه ای به روسای مرکز اصناف و کسبه و اتحادیه سراسری کسب و کارهای مجازی دستورالعمل ساماندهی تبلیغات الکترونیکی خودروها را ابلاغ کرد.

بر این اساس، با توجه به تأثیر درج آگهی‌های غیرواقعی خودرو و قیمت‌گذاری مستقیم بر آگاهی عمومی و ایجاد فضای چندپارگی و نگرانی عمومی در مورد گران‌فروشی، نیاز به بسترهایی برای درج آگهی‌های خودرو در تمامی بسترهای الکترونیکی خود از جمله وب‌سایت‌ها و… نرم افزار موبایل توابع مهم

بر این اساس امکان تایید اصالت تبلیغ‌کنندگان، تایید صلاحیت‌های تجاری تبلیغ‌کنندگان، امکان تایید اصالت خودروی تبلیغ‌شده، اختصاص نشان BADGE جداگانه، اطلاع‌رسانی به کاربران و فعال‌سازی مرتب‌سازی و فیلترینگ وجود دارد. برای نمایش تعداد کل آگهی‌های منتشر شده توسط یک آگهی ارائه‌دهنده و حامل روش نظارت و قیمت‌گذاری آگهی‌های خودرو، ویژگی‌هایی خواهند بود که باید توسط پلتفرم‌های درج آگهی خودرو پیاده‌سازی شوند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که مرکز اصناف و بازرگانان (وزارت صمت) در پی تحقق شرایط فوق توسط بسترهای تبلیغاتی خودرو در مهلت های تعیین شده، کار سکوها را مورد ارزیابی و گزارش مستمر قرار می دهد.

همچنین مرکز توسعه تجارت الکترونیک (وزارت صمت) نحوه عملکرد پلتفرم ها را در رابطه با مفاد این ابلاغیه در رتبه بندی کسب و کار الکترونیکی بررسی خواهد کرد. بدیهی است در صورت تخلف از شرایط فوق طبق قوانین و مقررات، دادستان کل کشور با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

  قیمت آپارتمان در مناطق جنوبی تهران

دیدگاهتان را بنویسید