مدیر فروش و توسعه گروه بهمن برای افزایش رضایت مشتریان از توسعه ناوگان بهمن موتور و استفاده از چندین خودرو شیلر همراه با خودرو تا پایان سال خبر داد.
بر اساس گزارش ها زمان اخبار علیرضا توکلی، مدیر فروش و توسعه خدمات گروه بهمن در اطلاعیه به روز رسانی ناوگان عملیاتی امداد موتوری بهمن گفت: ارتقای کیفیت خدمات و توسعه برای تکمیل زنجیره خدمات خودروهای سیار طراحی شده است. در همین ارتباط اخیراً شش دستگاه کامیون شیلر به ناوگان امدادی اضافه شده است تا با حضور در محورهای پرتردد حمل و نقل، خدمات امدادی مختلفی را ارائه کنند.
مدیر فروش و توسعه خدمات گروه بهمن گفت: این خودروهای فرسوده به طور کامل به سیستم جی پی اس مجهز شدند و گام دیگری برای کاهش زمان انتظار خدمات جانبی خود برداشتیم.
توکلی ادامه داد: با تجهیز پارک نجات موتوری بهمن به سیستم موقعیت یابی، می توان محل دقیق امدادگران را روی نقشه مشخص کرد و به صورت آنلاین مکان امدادگر نمایش داده می شود و می توان زمان انتظار را محاسبه و نزدیک ترین امدادگر را انتخاب کرد. آسان تر می کند. این امر منجر به ارائه سریعتر خدمات و در نهایت افزایش رضایت مشتری می شود.
توکلی با اشاره به سازمان ناوگان امداد و نجات بهمن موتور گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده 6 دستگاه خودروی شیلر که در ابتدای توسعه ناوگان امداد و نجات با استفاده از کامیون وارد ناوگان شدند تا پایان سال به تدریج افزایش می یابد. نسبت به عدد قبلی
گفتنی است خدمات پس از فروش گروه بهمن هم اکنون در 23 استان از جمله 49 شهرستان در دسترس مشتریان قرار گرفته و آماده ارائه خدمات می باشد. موبایل یا وب سایت www.bahman.ir جهت استفاده از خدمات.