سندی برای استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی ارائه شده است

مقاله استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران شرکت ها و دکتر شامی زنجانی رئیس موسسه تحول دیجیتال دانشگاه تهران ارائه شد.

سندی برای استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی ارائه شده است

بر اساس گزارش ها زمان اخبار به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ هدف از تدوین سند استراتژی تحول دیجیتال تبیین طرح سفر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی می باشد. این مقاله دیدگاه D-Insurance را به عنوان “ایجاد لذت بخش ترین تجربه مشتری دیجیتال” تعریف می کند و همچنین استراتژی ها و ارزش های تحول دیجیتال، چالش ها و اقدامات مورد نیاز در طول تولد، رشد و بلوغ دیجیتالی سازمان را مورد بحث قرار می دهد.
علاوه بر این، در این مراسم اولین پاویون بیمه دیجیتال بیمه دی با قابلیت ارائه انواع خدمات دیجیتال به مشتریان و همچنین اپلیکیشن کامل بیمه دی که به منظور یکپارچه سازی خدمات دیجیتال و ایجاد تجربه دیجیتالی مطلوب طراحی شده است، به نمایش گذاشته شد. مشتریان
در این مراسم محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی، با تاکید بر بیمه جدید و حضور موثر در فضای دیجیتال، گفت: بیمه نوین همراه با خدمات نوآورانه متکی بر مشتری مداری در فضای کسب و کار یکی از بهترین هاست. اصول مهم بیمه دی «امیدوارم این اقدامات زمینه ساز موفقیت های ارزشمند این شرکت در آینده باشد.

  استعفای یحیی بعد از قهرمانی در استقلال؟

دیدگاهتان را بنویسید