راه هایی برای بهتر کردن زندگی با کمترین تلاش

فرادید| رفتارهای ریز و درشت زیادی در زندگی روزمره وجود دارد که با کمی تغییر و چرخش برای بهبود زندگی کلی ما موثر خواهد بود. کارهایی به ظاهر کوچک و کم اهمیت که در صورت تداوم تاثیرات چشمگیر، عمیق و مفیدی خواهند داشت.

به گزارش فراد؛ در اینجا لیست جالبی از راه های ساده و آسان برای بهبود زندگی شما آمده است:

  • اگر کمتر از یک کیلومتر به مقصد می رسید، پیاده یا با دوچرخه. تقریباً نیمی از مکان هایی که مردم کمتر از دو کیلومتر در آن رانندگی می کنند، آلودگی بیشتری نسبت به مسافت های طولانی دارند، زیرا موتور خودرو هنوز گرم نشده است.
  • محدودیت های زمانی برنامه را تنظیم کنید. از تنظیمات گوشی هوشمند خود استفاده کنید، به عنوان مثال، اگر آیفون دارید، زمان را تنظیم کنید تا به طور خودکار صفحه نمایش گوشی شما خاموش شود.
  • برای پرندگان مخصوصا پشت پنجره آشپزخانه یک کاسه بگذارید تا در حین شستن ظرف ها از تماشای غذا خوردن آنها لذت ببرید.
  • یک مخلوط کن ارزان بخرید و بگذارید سه ورقه پیاز را خرد کند (در زمان صرفه جویی کنید و گریه نکنید).
  • دم عمیق را یاد بگیرید: دم از بینی، بازدم از طریق دهان، بازدم طولانی تر از دم.
  • از کیسه های پلاستیکی، حتی کیسه های نان، دوباره استفاده کنید، زیرا دوباره برای بازیافت استفاده می شوند.
  • هر از چند گاهی ایمیل خود را باز کنید و به دنبال عبارت “لغو اشتراک” و لغو اشتراک بگردید.
  • آیا در محل کار احساس سنگینی و تنبلی می کنید؟ از تکنیک پومودورو استفاده کنید، یعنی 25 دقیقه کار و 5 دقیقه استراحت.
  • هر روز حداقل یک شعر بخوانید. یک کتاب شعر کوتاه و غنی را که خوانده اید کنار تخت بگذارید.
  • قبل از دوش آب سرد به مدت 30 ثانیه تا 2 دقیقه دوش آب گرم بگیرید. برای سلامت جسمی و روانی.
  • به عادت های همیشگی خود پایبند باشید و گاهی به موسیقی ای گوش دهید که مورد پسند شما نیست.
  • همیشه هم برای همسایه ها و هم برای مهمان های خون آلود یخ داشته باشید (همیشه کمی یخ وجود دارد!).
  • هرکسی هنگام دعوا یک نقطه کور عاطفی دارد. نقطه کور خود را پیدا کنید و آن را به خاطر بسپارید!
  • برای عروسی می توانید کت و شلوار یا لباس رسمی (حتی برای عروسی خودتان) کرایه کنید.
  • با طبیعت ارتباط برقرار کنید. حتی در سرما برای چند دقیقه با پای برهنه راه بروید.
  • شنبه شب ورزش کنید، زیرا معمولا برنامه خاصی برای روز بعد از تعطیلات وجود ندارد.
  • صبح شنبه بد نیست به موسیقی کلاسیک گوش دهید تا هفته خود را با آرامش شروع کنید.
  • اگر سر شام یا جشن تولد هستید، دست خالی نروید، حتی اگر چیزی نخواهید.
  • لباس هایت را آویزان کن برای سالم ماندن لباس ها بهتر است از چوب لباسی سیمی استفاده نکنید.
  • همیشه یک کتاب در کیف خود داشته باشید تا سرتان را در گوشی نگذارید.
  • در مورد نحوه قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی وسواس نداشته باشید و زیاد فکر نکنید.
  • به جای اینکه زودتر کفش نو بخرید، کف کفش های قدیمی خود را عوض کنید و بند های جدید بخرید.
  • در روزهای تعطیل گوشی خود را خاموش کنید (یا حداقل برنامه ایمیل خود را غیرفعال کنید).
  • گوشی خود را در اتاق خواب خود قرار ندهید و از ساعت زنگ دار برای بیدار شدن استفاده کنید.
  • اگر عاشق یک لباس هستید و در مورد آن مطمئن نیستید، سه تا از آنها را بخرید.
  • یک دوچرخه بخرید و از آن استفاده کنید. یاد بگیرید و آن را تعمیر کنید.
  • ارسال پیام صوتی به جای متن شبیه پادکست های کوچک است.
  • هر روز 10 دقیقه برای کاری که دوست دارید انجام دهید اختصاص دهید.
  • ورزش های کششی را در صبح انجام دهید. بعد از ظهر بد هم عالی!
  • از ابتدا چیزی بسازید، مانند لباس یا کیفی که معمولاً آن را آماده می‌خرید.
  • لباس ها را برای یک روز خاص نگهداری نکنید. آن را بپوشید و از آن لذت ببرید.
  • به جای چراغ از آباژور یا لامپ های کوچک استفاده کنید.
  • وقتی راه می‌روید، هدفون‌تان را بردارید و به صدای دنیا گوش دهید.
  • وقتی کتتان را در رختکن می‌گذارید از برچسبی که به شما می‌دهند عکس بگیرید.
  • آیا در خرید شک دارید؟ 72 ساعت قبل از خرید صبر کنید.
  • با غریبه ها بی ادب باشید، این فوق العاده جالب است!
  • به وضعیت نشستن خود توجه کنید: چمباتمه نزنید، پاهای خود را روی هم قرار ندهید.
  • یک دستور پرداخت منظم به یک موسسه خیریه بدهید.
  • چت های گروهی را در واتس اپ خاموش کنید یا گروه را به طور کامل ترک کنید.
  • شیر را حداقل یک دقیقه پس از تهیه چای اضافه کنید.
  • اگر مایل به بازدید نیستید، مودبانه دعوت را رد کنید.
  • همیشه یک روز اضافی برای تعطیلات بعدی خود رزرو کنید.
  • رقص تیک تاک را یاد بگیرید (اما تیک تاک را پست نکنید).
  • یک گیاه بخرید. نمی توانید صبر کنید تا آن را ذخیره کنید؟ مصنوعی بخر
  • زودتر به رختخواب بروید، اما گوشی خود را در اتاق خواب با خود حمل نکنید.
  • به یک دوست قدیمی زنگ بزنید و او را غافلگیر کنید.
  • نحوه استفاده صحیح از نخ را یاد بگیرید.
  • هفته ای یکبار گوشت بخورید. ایده آل کمتر از این است.
  • کاری را انجام دهید که همیشه به تعویق می انداختید.
  • آلبومی را که در نوجوانی دوست داشتید گوش کنید.
  • ظروف را با حوله خشک کنید تا براق شوند.
  • چیزی را که هرگز تمیز نکرده اید بشویید.
  • میوه را با خود به دو مکان ببرید: محل کار و اتاق خواب.
  • همیشه از فلفل تازه آسیاب شده استفاده کنید.
  • نقاشی های فرزندان خود را ذخیره کنید و بهترین قاب کنید.
  • به یک گروه جمع آوری زباله محلی بپیوندید.
  • عضو کتابخانه محلی شوید و کتاب بخوانید.
  • از معلمی که زندگی شما را تغییر داد تشکر کنید.
  • از خندیدن به شوخی خود خجالت نکشید.
  • در صورت امکان به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید.
  • از پیاز گل و گیاهان حتی در گلدان استفاده می شود.
  • دستور پخت غذاهای جدید را بیاموزید.
  • هنگام غذا خوردن سر خود را داخل گوشی نگذارید.
  • اگر قطار را از دست دادید حریص نباشید.
  • سعی کنید بدون تلفن همراه راه بروید.
  • با افراد هم نسل خود دوست شوید.
  • همیشه کلیدهای خود را در مکان خاصی بگذارید.
  • اصول تعمیر لباس را بیاموزید.
  • هر از گاهی چاقوهای خود را تیز کنید.
  • سوالات زیادی بپرسید و به پاسخ ها گوش دهید.
  • آیا می خواهید به زودی خوشحال شوید؟ زرد بپوش
  • متن شکرگزاری
  • نام 10 درخت را یاد بگیرید.
  • داوطلب شوید.
  • همچنین اجناس دست دوم بخرید.
  • به همسایگان خود سلام کنید.
  • همیشه دسر داشته باشید
  • زیاد و آزادانه تعریف کنید.
  • به کوچکترها احترام بگذارید.
  • شانه های خود را شل کنید.
  • حضوری خرید کنید.
  • نگاه دقیقتری بینداز.
  • روزنامه را بخوان.
  • بنوشید.
  • چرت زدن.
  قیمت جهانی طلا امروز 14/09/1400

منبع: Theguardian

دیدگاهتان را بنویسید