راهکارهای تقویت سیستم ایمنی در برابر omicron!

با شناسایی و انتشار سویه جدیدی از ویروس کرونا به نام omicron در اکثر نقاط جهان، همیشه توصیه می شود که افراد سیستم ایمنی خود را برای مبارزه با این سویه آلوده تقویت کنند.

در میان افزایش شدید سویه های Omicron در برخی از نقاط جهان، دریافت واکسن کووید 19 و تقویت سیستم ایمنی می تواند راه های خوبی برای محافظت از مردم در برابر این سویه باشد.

رژیم غذایی مناسب، ورزش، خواب کافی و سبک زندگی فعال و پویا بدن را برای مقابله با این ویروس آلوده آماده می کند.

در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای شروع فرآیند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید.

مصرف ویتامین D برای عملکرد سیستم ایمنی، پیشگیری از کووید 19 و بهبودی بعدی از بیماری بسیار مهم است. بنابراین افراد باید سطح این ویتامین را در بدن خود اندازه گیری کرده و به اندازه کافی نور خورشید دریافت کنند تا سطح آن افزایش یابد.

* خواب خوب شبانه می تواند بدن و ذهن افراد را شاداب کند.

ورزش کنید، فعال باشید و خوب غذا بخورید. ورزش و فعالیت متوسط ​​از جمله راه های ساده اما موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن افراد است.

* مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C یا روی (روی) نیز در حفظ سلامت انسان بسیار موثر است.

* حفظ آرامش از طریق تمرینات تنفسی نیز می تواند عملکرد سیستم ایمنی را تقویت کند.

  دومین جلسه رسیدگی به روند پرواز PS 752 اوکراین

دیدگاهتان را بنویسید