تمرکز مدیر عامل بانک دی بر معرفی و توسعه خدمات الکترونیکی است

مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعب گرگان و گنبد خواستار ارائه خدمات بیشتر بانکداری الکترونیک به مشتریان شد.

تمرکز مدیر عامل بانک دی بر معرفی و توسعه خدمات الکترونیکی است

گزارش زمان اخبار به گزارش روابط عمومی بانک دی، برات کریمی در این بازدیدها ضمن بررسی عملکرد شعب، رهنمودهای لازم را برای بهبود عملکرد ارائه کرد. 24 ساعت شبانه روز نقش مهمی ایفا می کند.
وی افزود: همراه بانک دی یا همان دیجیت یکی از موفق ترین اپلیکیشن های بانکی است که این امکان را برای افراد فراهم می کند تا بدون مراجعه به شعب و دریافت کارت بانکی به صورت غیر حضوری در بانک دی حساب باز کنند. علاوه بر این، در هر کجا که حضور دارند، باید متوجه باشند که این ظرفیت ها باید بیشتر معرفی شوند تا بانکداری مردم تسهیل شود.
وی همچنین با مراجعه کنندگان به شعب گفت و گو کرد و از کیفیت خدمات دریافتی در شعب جویا شد.
در این بازدیدها همچنین فریدون رشیدی نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام معاونت اعتبارات، هماتلا حسین زاده معاون بانکی و بازاریابی، جواد افتخاری معاون منابع انسانی، حمداله محمدی مدیر حراست و لالی نیز حضور داشتند. مدیر روابط عمومی و ارتباط با مشتریان.

1 1 خبر مرکزی 2 1 خبر مرکزی

  لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در دی ماه 1400

دیدگاهتان را بنویسید