معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به توسعه سریع شبکه خدمات گفت: کلیه قطعات یدکی خودروهای دیجیتال و وفادار در نمایندگی های مجاز سراسر کشور موجود است و هیچ مشکلی برای ارائه خدمات پس از فروش وجود ندارد. “
امیر میرمنصف معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به سیاست خدمات پس از فروش این گروه گفت: نمایندگان مجاز این محصولات در سراسر کشور.
وی ادامه داد: اکنون تمامی قطعات یدکی این محصولات (مصرفی و غیرمصرفی) موجود است و مشتریان محترم محصولات گروه بهمن مانند گذشته خیال راحت دارند.
معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن درخواست از مشتریان برای تامین لوازم یدکی اولیه مورد نیاز نمایندگی های مجاز این شرکت، گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده دلالان در عرضه قطعات تقلبی و بی کیفیت، قطعات دیگنیتی و محصولات Fidelity فقط از طریق نمایندگی های مجاز در دسترس است و مشتریان محترم می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز قطعات یدکی اصلی را با اطمینان خریداری کنند.
میر منتصف با اشاره به به روز بودن فناوری و تجهیزات و امکانات به کار رفته در دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی و خودروهای آینده گفت: قبل از عرضه این دو محصول و سایر محصولات جدید، علاوه بر اقدامات لازم در زمینه تحویل قطعات قطعات یدکی نیز ارائه می شود، آموزش تعمیرکاران شبکه خدمات و امدادگران، تجهیز عوامل منتخب با تجهیزات مدرن و در سایر شهرهای بزرگ کشور توسعه خدمات ضعیف در حال توسعه است.
میر منصف با اعلام به روز رسانی ناوگان عملیاتی گفت: کیفیت و توسعه خدمات برای تکمیل زنجیره خدمات خودروهای سیار ارتقا یافته است. در همین راستا اخیراً چندین کامیون شیلر با استفاده از کامیون برای کمک به ارائه خدمات جانبی مختلف با قرار گرفتن در محورهای پرتردد حمل و نقل به ناوگان اضافه شده است و این ظرفیت تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
وی با تاکید بر توسعه شبکه نمایندگی های باکیفیت گفت: در حال حاضر 28 نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش دیگنیتی اند فیدلیتی را ارائه می دهند که دارای تجهیزات استاندارد و مدرن و تکنسین های آموزش دیده هستند. این نمایندگی ها نسبت به سایر نمایندگی ها در سطح استاندارد پیشرفت کرده اند و تعداد و گستره آنها به سرعت افزایش خواهد یافت.
میر منصف در پایان گفت: گروه بهمن برای جلب رضایت مشتریان خود بهترین و به روزترین خدمات را ارائه می دهد که شامل طرح های فصلی، خدمات سیار، ایجاد مدرن ترین مرکز خدمات پس از فروش و شعار ” همیشه مراقب تو باش.”
وی ادامه داد: برآورد می شود شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دیگنیتی را به عنوان اولین شاسی بلند پنج ستاره تولیدی کشور انتخاب کرده و تاییدیه رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش متمایز به گروه بهمن را در سال 2018 ممهور کرده است. صنعت سبک، خودرو.»، گروه بهمن را به یکی از سه شرکت برتر تبدیل کرد.
زمان اخبار