بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معتقد است شرکت بیمه دی با توجه به عملکرد مناسب در روند رسیدگی به شکایات، شایسته کسب مقام اول در این زمینه است.
بر اساس گزارش ها زمان اخبار به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه روز؛ کاظم فیروزپور بندپی، مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بیمه دی، از موفقیت این شرکت در برخورد سریع و دقیق با خسارت و کاهش به موقع آن قدردانی کرد. برای رسیدگی به شکایات بیمه ای
وی با اشاره به اینکه میانگین زمان رسیدگی به شکایات در بین شرکت های بیمه 10 روز کاری و در بیمه دی 3 روز است، روند تعریف شده در این شرکت را بسیار کارآمد و موثر عنوان کرد و الگویی مناسب برای سایر شرکت ها دانست. .
مدیرکل بازرسی کل بیمه مرکزی افزود: تنها 1.5 درصد از کل شکایات ثبت شده بیمه ای مربوط به بیمه روز است که از نظر سهم بیمه نامه و خسارت پرداختی این شرکت از بازار بیمه در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. . “
محمدرضا کشاورز در این نشست موفقیت بیمه دی در کاهش زمان رسیدگی به شکایات را علاوه بر تحقیق و ایجاد زیرساخت های لازم، حاصل تلاش و هماهنگی ارکان و اجزای این شرکت دانست. وی با اشاره به اینکه چشم انداز بیمه دی تبدیل شدن به پدیده ای محبوب برای مشتریان است، این موفقیت را نتیجه درونی سازی فرهنگ احترام به مشتری در بیمه دی عنوان کرد.
کاظم فیروزپور در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات شرکت بیمه دی برای اجرای کامل فصول چهارم و پنجم اساسنامه شماره 71 محمدرضا کشاورز، اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد و موفق دی. بیمه ادامه خواهد داشت.