بهترین سوپر غذاها برای مصرف روزانه

فرادید| در این مقاله من در مورد 10 مورد از بهترین سوپر غذاها برای افراد سالمی که دوست دارند از بدن خود مراقبت کنند یا حداقل تازه شروع کرده اند، نوشته ام. از قضا، برخی از آنها برای پوست، سطح انرژی و عملکرد طبیعی بدن مفید هستند.

به گزارش فراد، همه ما سلامتی می خواهیم، ​​اینطور نیست؟ پس با این ده غذای فوق العاده آشنا شوید تا به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و از فواید شگفت انگیز آنها لذت ببرید.

لیستی از غذاهای فوق العاده موجود در این لیست:

چای سبز
روغن نارگیل
آووکادو
زغال اخته
بادام ها
ماهی سالمون
آره
اسفناج
عدس
لوبیا

من به تازگی نوشیدن چای سبز را به دلیل فواید شگفت انگیز و اثبات شده آن برای سلامتی شروع کردم. با توجه به مزایای سلامتی بالای چای سبز، چگونه آن را در بالای نوشیدنی های روزانه خود قرار ندهید؟ ثابت شده است که چای سبز خطر ابتلا به دیابت، بیماری آلزایمر و کلسترول بالا را کاهش می دهد و با بهبود متابولیسم برای کاهش وزن بسیار مفید است. علاوه بر این، مصرف منظم چای سبز برای فشار خون بالا عالی است، زیرا خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد و به طور کلی یک عامل ضد ویروسی منحصر به فرد است.

با این حال، برای مشاهده همه این فواید، باید بیش از 1 فنجان چای سبز در روز بنوشید، یعنی حدود 2-3 فنجان مقدار خوبی است، کافئین وجود دارد، اما قهوه به اندازه کافی نیست. بنابراین چای سبز یک جایگزین عالی برای بهبود سلامت کلی شما است.

روغن نارگیل

من روغن نارگیل را به مکمل های پروتئینی خانگی خود اضافه کردم زیرا راهی عالی برای بهره مندی آسان از مزایای این غذای فوق العاده است. بسیاری از فواید آن شبیه چای سبز است زیرا کلسترول خون را بهبود می بخشد و به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند. مانند چای سبز، متابولیسم را نیز افزایش می دهد و مهمتر از آن گرسنگی را کاهش می دهد.

  اجازه دهید اسرائیل اقدامات شیطانی خود علیه سوریه را متوقف کند

روغن نارگیل در صورت استفاده خارجی می تواند سلامت مو و پوست را بهبود بخشد و چین و چروک را کاهش دهد. خوردن روغن نارگیل فوق العاده آسان است، زیرا می توانید از آن در بسیاری از غذاها استفاده کنید: مکمل های پروتئینی، وعده های غذایی، چای یا قهوه، هر آنچه که فکر می کنید.

آووکادو

10 تا از بهترین سوپر غذاها برای مصرف روزانه

من شخصا طعم و بافت آووکادو را دوست ندارم، اما اگر آن را با سایر غذاها ترکیب کنید، یک راه عالی برای خوردن این سوپر غذا همراه با غذا یا میان وعده است. یکی از دوستانم پیشنهاد داد که برای بهتر شدن طعم آووکادو، آن را به قطعات کوچک برش داده و با آبلیمو مخلوط کنم. آووکادو عمدتاً به این دلیل که سرشار از مواد مغذی و چربی های سالم است، یک غذای فوق العاده است.

علاوه بر این، برای سلامت چشم مفید است و حتی می تواند به پیشگیری از برخی سرطان ها کمک کند. سایر فواید آووکادو شامل کاهش وزن، بهبود سلامت جنسی و باروری، محافظت چشمگیر از نوزادان متولد نشده و کمک به رشد و تکامل مغز آنها در صورت مصرف کافی از آن توسط مادران باردار است.

زغال اخته

یکی از فواید خوردن زغال اخته کاهش سرعت کاهش حافظه طبیعی با افزایش سن است. این مزیت به خودی خود بسیار عالی است، اما به یاد داشته باشید که این میوه سرشار از آنتی اکسیدان، فیبر و ویتامین C بالایی است، با افزودن این میوه خوشمزه به تنقلات یا میان وعده های خود، از فواید بی شمار آن بهره مند خواهید شد.

  قیمت جدید خودروهای ام وی ام و چری; چینی ها از وضعیت موجود سوء استفاده می کنند

بادام ها

بادام تنها به این دلیل که حاوی چربی های سالمی است که به بهبود سطح کلسترول کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را به شدت کاهش می دهد، در فهرست ابر غذای ما قرار دارد. گفته می شود افرادی که معمولا آجیل می خورند به طور متوسط ​​بیشتر از دیگران عمر می کنند. ویتامین های B6 و E اصلی ترین ویتامین های موجود در بادام هستند که برای حفظ سلامت قلب بسیار عالی هستند. علاوه بر این دو ویتامین اصلی، بادام سرشار از پروتئین است، به همین دلیل است که میان وعده‌ها در میان بدنسازان محبوب هستند.

ماهی قزل آلا

10 تا از بهترین سوپر غذاها برای مصرف روزانه

تقریباً همه مربیان شخصی ماهی سالمون را به عنوان بخشی از رژیم غذایی شما توصیه می کنند. ماهی سالمون یک ابر غذای مهم است زیرا سرشار از امگا 3 است که می تواند عملکرد مغز و سیستم عصبی را بهبود بخشد و همچنین متابولیسم را افزایش دهد. ماهی قزل آلا منبع اصلی پروتئین برای ساخت عضلات و ترمیم بافت ها است، بنابراین مصرف پروتئین، امگا 3 و ویتامین ها با هم یک غذای فوق العاده برای افزودن به رژیم غذایی شماست.

آره

دانه چیا فوایدی مشابه بسیاری از غذاهای فوق العاده دیگر در این لیست دارد، از جمله امگا 3، پروتئین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و غیره. همچنین برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند بسیار موثر است زیرا باعث می شود احساس سیری بیشتری نسبت به آنچه که هستید داشته باشید.

اسفناج

ملوان در سطل زباله را به خاطر دارید؟ دلیل علاقه من به اسفناج این است که حاوی مواد مغذی بیشتری نسبت به سایر مواد غذایی روی کره زمین است: ویتامین های A، D، K و E، همچنین امگا 3 و بسیاری از آنتی اکسیدان ها. اسفناج استخوان ها را تقویت می کند و بدن را از رژیم های اسیدی که اکثر ما داریم خنثی می کند. به طور کلی، وقتی اسفناج را با سایر غذاهای فوق العاده موجود در این لیست ترکیب کنید، یک رژیم غذایی نابود نشدنی برای سلامتی خود خواهید داشت.

  عکس/ مهران مدیری در پشت صحنه «پس از هرگز»

عدس

عدس یکی دیگر از مواد غذایی فوق العاده است که 100 درصد غنی از پروتئین است. نه تنها حاوی مقدار زیادی پروتئین است، بلکه پروتئین آن به آرامی سوزانده می‌شود، که تضمین می‌کند مدت طولانی‌تری سیر بمانید زیرا بدن برای استفاده از تمام کالری‌هایش به زمان بیشتری نیاز دارد. این منبع عالی و ارزان پروتئین حاوی مواد مغذی مهم دیگری مانند آهن، کلسیم و روی نیز می باشد. این ابر غذا دقیقا همان چیزی است که بدن به آن نیاز دارد.

لوبیا

انواع و اندازه های مختلف لوبیا وجود دارد: لوبیا چیتی، لوبیا سبز، لوبیا آبی و غیره. اگر لوبیا بخشی از رژیم غذایی ما شود، به طور بالقوه می تواند از بسیاری از بیماری ها، سرطان و دیابت جلوگیری کند. لوبیا فوق العاده غنی از فیبر، پروتئین و آنتی اکسیدان است و به همین دلیل در لیست ما قرار دارد.

نتیجه

به پایان فهرست 10 ماده غذایی فوق العاده ای رسیده ایم که بهتر است در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. بدون شک مشاهده تاثیر این مواد مغذی در پیشگیری از بیماری های خاص، افزایش سطح انرژی، زیبایی پوست، بهبود حافظه و سایر اثرات بر بدن شگفت انگیز خواهد بود.

منبع: Wealthygorilla

دیدگاهتان را بنویسید