بهترین راه حل های کاری من، به صورت رایگان

446729 283 خبر مرکزی

فرادید| تصور کنید دو نفر شرکت های مشابهی را با منابع، شبکه و زمان یکسان اداره می کنند:

صورت شماره 1: او هر روز با اضطراب و استرس در مورد مدیریت لیست کارهایش از خواب بیدار می شود. او بلافاصله خود را در واکنش پذیری کار غرق می کند، یعنی سعی می کند با پاسخ دادن به ایمیل ها، رفتن به جلسات و انجام هر کاری که دیگران از او می خواهند همه را راضی کند، جز خودش. خلق و خوی ثابتی ندارد، یعنی در یک دقیقه شاد و هیجان زده است و در دقایق دیگر خسته، مضطرب، بی انگیزه و افسرده است.

به گزارش فراد؛ عملکرد او غیرقابل پیش بینی است به این معنا که گاهی با هیجان کار از خواب بیدار می شود و گاهی از رختخواب بیدار می شود.

شخص شماره 2: روزهایش را با هدف شروع می کند. مهم نیست چه وسایلی را برمی دارد، کفش های کتانی خود را می بندد و 20 دقیقه می دود. او از این زمان برای فکر کردن و برنامه ریزی روز استفاده می کند. اندورفین آزاد شده و دوش صبحگاهی به او انرژی می دهد تا یک روز کاری عالی را شروع کند.

اول، او مهمترین پروژه های خود را انجام می دهد زیرا حس آگاهی و خلاقیت او در سطح بالایی است. بعد از ظهر برای استراحت به کلاس یوگا می رود. تا زمانی که به صندوق ورودی می رسد، آماده است، بنابراین شکستن ایمیل ها دیگر مانعی برای برنامه های او نیست. او روز خود را با احساس آرامش، شادی، اعتماد به نفس و قدرت به پایان می رساند.

  وزیر راه به متخلفان هشدار داد

هر دو خودم هستم *.

بهترین تصمیمی که برای کسب و کارم گرفتم

من شغلم را در گوگل رها کردم تا به عشقم به نویسندگی، سخنرانی و مربیگری ادامه دهم. من در چند ماه اولی که به تنهایی دنبال این علایق بودم شماره یک بودم.

من تجارت را کنترل نکردم، برعکس، تجارت خود را کنترل کردم. هزینه های شروع کار نیمه تمام من بسیار بالا بود. احساس بی حالی، ناراحتی و عصبانیت از خودم داشتم. انضباط و اعتماد به نفس من در زمانی که بیشتر به آنها نیاز داشتم کجا بود؟ بعد تصمیم گرفتم تغییر کنم. در عرض 3 هفته بدون اینکه حتی 1 سنت خرج کنم نفر شماره 2 شدم. این تغییر ربطی به فروش، بازاریابی یا بهره وری نداشت، به من ربطی داشت.

تصمیم گرفتم سلامتی خود را در اولویت قرار دهم. من یک دوره 3 هفته ای نظافت را شروع کردم. در این مدت کافئین، شکر تصفیه شده، الکل، گندم، لبنیات و گوشت قرمز را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کردم. قول دادم هر روز صبح 20 دقیقه بدوم. این مدت آنقدر کوتاه بود که به هیچ بهانه ای نتوانستم 10 دقیقه بروم و 10 دقیقه به خانه بروم. در نهایت در یک کلاس یوگا ثبت نام کردم تا حداقل هفته ای دو بار یوگا تمرین کنم. این کلاس به قدری پرانرژی است که من اکنون 4-5 بار در هفته یوگا تمرین می کنم. در سه روز اول نظافت، کاملا بی قرار بودم، هوس قهوه، شکر و تلویزیون می کردم، نمی توانستم تمرکز کنم چون هر پنج دقیقه به آنها فکر می کردم. اما در روز چهارم و روزهای بعد متوجه تغییرات شگفت انگیزی شدم.

  با ورود سوخت ایران ، محاصره آمریکا از هم پاشید

من هوشیار و هوشیار، خلاق، با اعتماد به نفس، پرانرژی، کارآمد و شاد بودم. من قبلاً کارهایی را انجام می دادم که یک ماه طول می کشید، اکنون در عرض یک هفته انجام داده ام. دیگر حالم بد نبود و روز بی ثمری نداشتم. رویای من عمیق و شگفت انگیز بود. روحیه عالی بود در کنفرانس ها بودم و پر انرژی بودم. در جلسات مربیگری و سخنرانی بسیار هوشیار بودم و کسب و کارم به خوبی پیش می رفت.

من به مجلات بی‌شماری که رژیم‌های غذایی سالم و ورزش را تبلیغ می‌کردند می‌خندیدم تا اینکه تأثیر قدرتمندی را که آنها بر ارزش خالص من داشتند (و البته در تناسب اندام و مزایای پوشیدن دوباره بهترین شلوار جین‌ام) را تجربه کردم.

چگونه با اولویت دادن به بدن خود کسب و کار خود را توسعه دهید

1 با بردگان چهار روزه شروع کنید: این مفهوم را از مارتا بک نویسنده کتاب چهار روز پیروزی یاد گرفتم. این کتاب درک من از رژیم غذایی و ورزش را برای همیشه تغییر داد. بک اصرار داشت که یک کار را به مدت چهار روز تکمیل کنید. یک کار بسیار آسان را برای شروع انتخاب کنید تا به مرور زمان پویایی و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

2. روزهای خود را با یک رژیم غذایی سالم و ورزش برنامه ریزی کنیدمهم نیست که چقدر برای شما سخت است که در برابر فکر «وقت کافی ندارم» مقاومت کنید، اما فراموش نکنید که این تغییر را امتحان کنید. برای یک هفته آن را امتحان کنید، اگر برای کسب و کار شما جواب نداد، آن را نادیده بگیرید. اما حداقل به بدن خود فرصتی بدهید تا خودش تصمیم بگیرد.

  عکس/ کاخ سفید و کاخ سلطنتی انگلیس در شب کریسمس

3. پیشرفت خود را پیگیری کنید و دوستان خود را دعوت کنید: چالش سلامتی را خودم شروع کردم، اما بلافاصله به این نتیجه رسیدم که این تجربه برای دوستانم لذت بخش تر خواهد بود، بنابراین مدلی ایجاد کردم که در آن همه بتوانیم پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشیم. در پایان هر هفته، چهار سوال را برای دوستانم ایمیل می‌کردم: این هفته چه احساسی داشتید؟ به چی افتخار میکنی با چه چالش هایی روبرو بودید؟ هفته آینده می خواهید روی چه چیزی تمرکز کنید؟

4. منابع انرژی خود را بهینه کنیدوقتی بدن خود را در اولویت قرار می دهید، به بهترین کار خود اولویت دهید، پس روز خود را با خلاقانه ترین و مهم ترین چیزها شروع کنید تا بعد از آن همه چیز آسان به نظر برسد. لازم نیست مثل من یک دوره پاکسازی 3 هفته ای را پشت سر بگذارید، ببینید کدام تجربه برای زندگی شما مناسب است و مفید خواهد بود.

الان که در حالت پاکسازی هستم، هفته ای یک روز قهوه می نوشم و تقلب می کنم. من بدون تلاش برای کاهش وزن 6 پوند وزن کم کردم و این یکی از عوارض جانبی خوب یک رژیم غذایی جدید است که راه را برای پیشرفت شغلی من هموار کرد.

* آنا کاترینا شافنر نویسنده، مدرس و استاد تاریخ فرهنگی در دانشگاه کنت در بریتانیا است.

منبع: Lifehack

دیدگاهتان را بنویسید