بهترین راه برای سوزاندن کالری هنگام پیاده روی

423855 887 خبر مرکزی

فرادید| انواع مختلفی از پوشیدنی ها و ماشین حساب های آنلاین برای اندازه گیری میزان کالری سوزانده شده در حین راه رفتن وجود دارد. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که آنها کاملا دقیق نیستند.

به گزارش فراد؛ در واقع، یک مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی کاربردی نشان می دهد که اکثر مردم در واقع کالری بسیار بیشتری نسبت به گزارش ابزار نظارت بر تناسب اندام می سوزانند. محققان دریافتند که در 97 درصد موارد مورد مطالعه، کالری سوزانده شده بسیار کم گزارش شده است.

نکته مهم: قبل از شروع یک برنامه ورزشی جدید با پزشک خود مشورت کنید. اگر احساس درد کردید، فوراً آن را متوقف کنید تا علت آن را پیدا کنید.

حقایقی در مورد کالری سوزانده شده

چگونه بفهمیم دقیقاً چه مقدار کالری در راه رفتن سوزانده ایم؟ وقتی برای مدت کوتاهی تمرین سختی می‌کنید، کالری بیشتری می‌سوزانید، بنابراین ضربان قلب شما افزایش می‌یابد. با این حال، پیاده روی یک ورزش با شدت متوسط ​​است، نه یک سبک ورزشی با شدت بالا که در فواصل زمانی کوتاه انجام می شود، مانند بوکس یا ورزش های دوره ای با شدت بالا (HIIT).

بنابراین برای استفاده حداکثری از سوزاندن کالری، منطقی است که با سرعت ثابتی راه بروید که ضربان قلب شما را افزایش می دهد. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که تغییر سرعت راه رفتن برای تغییر شدت آن و متعاقبا افزایش ضربان قلب در حین پیاده روی می تواند متابولیسم شما را بین 6 تا 20 درصد افزایش دهد که بیش از یک رویکرد سریع و پایدار برای پیاده روی است. علاوه بر این، طبق گفته مؤسسه ملی سلامت، وقتی صحبت از پیاده روی به عنوان راهی برای افزایش طول عمر و سلامت کلی می شود، اقدام مهمتر از جدی گرفتن آن است.

  جویدن ناخن نشانه کمال گرایی است

به ضربان قلب و حواس خود توجه کنید

اشتباه نکنید، فناوری‌های پوشیدن کاملاً اشتباه نیستند و مطمئناً می‌توانند به شما ایده دهند که چگونه به سمت اهداف کالری سوزی خود پیشرفت می‌کنید. استفاده از ردیاب تناسب اندام برای کمک به تشخیص زمان رسیدن ضربان قلب به شما کمک می کند تا فواید سوزاندن کالری را به حداکثر برسانید و سلامت راه رفتن خود را بهبود بخشید.

کالج آمریکایی پزشکی ورزشی ضربان قلب هدف شما را برای فعالیت بدنی با شدت متوسط ​​بین 64 تا 76 درصد حداکثر ضربان قلب شما تعیین می کند. از آنجایی که پیاده روی یک ورزش با شدت بالا نیست، انجام آن با شدت متوسط ​​منجر به سوزاندن بالاترین کالری می شود که به معنای پیاده روی سریع اما قابل تحمل برای شماست.

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، سن خود را تا 220 سال کاهش دهید تا حداکثر ضربان قلب مرتبط با سن خود را ارزیابی کنید. به عنوان مثال، اگر شما 48 ساله هستید، حداکثر ضربان قلب شما به صورت زیر محاسبه می شود: 172 = 48-220، یعنی. 172 ضربه در دقیقه

طبق مثال یک مرد 48 ساله، میانگین ضربان قلب باید بین 110 تا 131 ضربه در دقیقه باشد. در طول این نوع تمرین، احساس می کنید که تنفس شما افزایش می یابد، اما همچنان باید بتوانید جملات کامل را بگویید.

با توجه به مطالعه ذکر شده در بالا، برای افزایش افزایش متابولیک با شدت های مختلف، باید مراحل خود را طوری تقسیم کنید که فواصل کوتاهی با شدت کم داشته باشید. با توجه به ACSM، با ورزش های شدید، ضربان قلب 57 تا 63 درصد را دریافت می کنید. برای یک فرد 48 ساله، این معادل 98 تا 108 ضربه در دقیقه است که باید سرعت بسیار خوبی باشد که با آن به راحتی بتوانید مکالمات کاملی داشته باشید.

  دزد با دختر ماشین را دزدید!

تمایز چربی سوزی

پیاده روی به عنوان یک ورزش عالی برای سوزاندن چربی شناخته شده است و دلیل خوبی هم دارد. به دلیل ماهیت ورزش، واقعا نمی توانید آن را با شدت بالاتر انجام دهید، بنابراین با شدت متوسط ​​تا کم راه بروید تا چربی بیشتری بسوزانید. داشتن یک منطقه چربی سوز که در آن فقط چربی شکم آب می شود، اغلب تصور اشتباهی است، اما اینکه بتوانید از حداکثر ضربان قلب خود برای تشویق بدن خود برای سوزاندن چربی برای جوان سازی استفاده کنید، اغراق آمیز نیست.

هنگامی که با شدت بالا راه می روید در حالی که ضربان قلب شما بین 57 تا 63 درصد است، احتمال چربی سوزی برای جوان سازی بیشتر است. تا زمانی که با آهسته راه رفتن کالری کمتری می سوزانید و ضربان قلبتان پایین است، کالری هایی که می سوزانید احتمالاً نتیجه چربی سوزی است.

سرعت مهم نیست، شکل مهم است

بسیاری از ما از کودکی هنر راه رفتن را یاد می گیریم، اما بسیاری از ما با افزایش سن عادت های بدی در خود ایجاد می کنیم که بر نحوه راه رفتن ما تأثیر می گذارد. مانند هر شکل دیگری از ورزش، پیاده روی ضعیف می تواند منجر به درد مزمن یا حتی آسیب شود. اگر به درستی از چربی سوزی خالص فراتر بروید، این تمرین یکی از مفیدترین تمرینات برای سلامت کلی بدن است.

علاوه بر این، پیاده روی احتمالاً ساده ترین شکل ورزش است، زیرا نیازی به لباس، تجهیزات یا عضویت خاصی ندارد. هدف شما هرچه که باشد، خواه چربی سوزی، افزایش تناسب اندام یا به سادگی بهبود وضعیت کلی شما باشد، پیاده روی با این فواید همراه است.

  واکسیناسیون کامل؛ مجوز اصلی سفر در نوروز

منبع: CNN

دیدگاهتان را بنویسید