اجرای طرح پاییزه خدمات پس از فروش بهمن موتور

طرح ویژه خدمات پس از فروش بهمن موتور با نام طرح تخفیف پاییزی از 1 تا 21 آذرماه جاری به منظور ارائه بازدید رایگان فصلی و ارائه تخفیف در پرداخت خدمات و لوازم و لوازم یدکی مکرر اجرا می شود.

طرح تخفیف پاییزه بهمن موتور برای خدمات پس از فروش خودروهای این شرکت از اول آذرماه آغاز و تا 13 آذر ادامه دارد. این طرح برای پیکاپ های فیدلیتی، دیگنیتی، مزدا، فاو، هاوال، کاپرا و کارا و مزدا اعمال می شود.
در این طرح، اولویت بازرسی های فصلی خودروها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه ها است که به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی به مشتریان در آینده، به صورت رایگان انجام می شود. عملکرد بخاری و تهویه مطبوع، سطح مایع (ضد یخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب نمک)، نشتی مایع، وضعیت لاستیک و ترمز، برف پاک کن، سیستم روشنایی خودرو و بررسی عملکرد موتور با دستگاه، از جمله خدمات رایگان در سرویس پاییز طرح.
شرکت بهمن موتور هدف از اجرای این طرح را افزایش رضایت مشتریان اعلام کرده است تا بتواند شعار همیشگی «ما به شما اهمیت می دهیم» را با وضوح بیشتری نشان دهد.
تخفیف 15 تا 25 درصدی لوازم مصرفی و یدکی در نظر گرفته شده و از مزایای این کمپین می باشد. از آنجایی که خدمات دوره ای در طول عمر قطعات خودرو اهمیت دارد، 50 درصد تخفیف نیز شامل هزینه سرویس دوره ای می شود.
59 شهر و 77 دفتر بهمن موتور در قالب طرح تخفیف پاییزه به ارائه خدمات خواهند پرداخت و تمامی خودروهای بدون گارانتی و با گارانتی می توانند از خدمات این طرح استفاده کنند. به نمایندگی های مجاز، برای استفاده از خدمات مشمول طرح از طریق خدمات در محل.
باید بگویم؛ بهمن موتور در ایام مختلف سال طرح های خدمات پس از فروش را اجرا کرده و توانسته رضایت مشتریان را در این زمینه افزایش دهد. مشتریان می توانند از طریق وب سایت گروه بهمن و نرم افزار ارائه خدمات موبایلی خدمات را به صورت آنلاین دریافت کنند. علاوه بر این با داشتن تکنسین های مجرب و آموزش دیده و تجهیزات استاندارد در نمایندگی ها، خیال مشتریان خود را از کیفیت خدمات پس از فروش راحت کرد.

  نگاهی به تصویر ممنوعه علی کریمی

زمان اخبار

دیدگاهتان را بنویسید